Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~anette92 | użytkownik

imię i nazwiskoAneta adresTarnów zarejestrowany12.10.2006 @19:26:04 ostatnio na stronie04.11.2012 @10:40:56

nie lubię różowego.
lubię reklamy samochodów i serek pleśniowy.



przypadkowo znalezione:
"Przychodzi światowej sławy fotograf do restauracji cenionego kucharza. Po zjedzeniu dania podchodzi kucharz i mówi: -To zaszczyt gotować dla takiego mistrza, musi pan mieć bardzo dobry aparat.- Fotograf milczał. Wychodząc odpowiedział: - Wyborne jedzenie pan gotuje, musi pan mieć świetne garnki."

"świat jest pełen niezwykle ostrych, technicznie doskonałych lecz nic nie wartych zdjęć"

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty115 komentarze1183 posty na forum0

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~doraphoto    12.01.2009 @17:38:22
hej hej ^^ dzieki ;D
~Trine    10.01.2009 @13:37:53
Dziękuję :D:D
~Necial    10.01.2009 @12:30:43
dzięki
~stroke3e    01.01.2009 @19:19:07
((;
~Annaliese    30.12.2008 @15:58:01
Dzięki .
_______
` Tylko w pochłaniającej wszystko pustce samotności, w ciemnościach zacierających kontury świata zewnętrznego można odczuć, że się jest sobą aż do granic zwą
~DariaEm    30.12.2008 @14:14:14
dziękuje. (;
śliczne ma panienka oczko na profilovym.
~mrALBAN    29.12.2008 @09:32:46
dziękuje a ty kiedy dodasz cos nowego ?
_______
Lis: najlepiej widzi się tylko sercem
~hoopzzz    25.12.2008 @22:04:05
dzięki ; *
_______
jebaka.
~sliwka91    23.12.2008 @11:39:26
dziękuję ;-*
_______
"..Zamknęłam drzwi duszy mej na złoty klucz ..tak pusto tu.."
~aaanka    21.12.2008 @12:50:08
ciekawa galeria ogólnie :d
~aaanka    21.12.2008 @12:49:49
ooo masz taki sam aparat jak ja
~gambit22    08.12.2008 @19:39:15
Dziękuje za szczerą ocenę widzę że tu mam do czynienia z fotografem profesjonalistką pozdrawiam
_______
Może to jej urok... może to photoshop :J
~mrALBAN    30.11.2008 @14:00:59
załozyłem sobie 2 konto i dalem rewelacje pod najslabszym zdjeciem zeby zwiekszyc srednią a potem mi pisalo ze mnie zablokowali
_______
Lis: najlepiej widzi się tylko sercem
~mrALBAN    30.11.2008 @11:13:44
masz piekny awatar
_______
Lis: najlepiej widzi się tylko sercem
~ptashina    27.11.2008 @20:21:38
fajnie że sie podobachyba tylko Tobie tarnow?..xD
~ptashina    27.11.2008 @16:26:36
miłopoobserwuje.
~Metal16    16.11.2008 @12:20:44
dzięx
~ZanSz    14.11.2008 @18:06:14
Dziękuję. : )
~bartek8735    14.11.2008 @17:49:28
a to jak się zgodził to przepraszam!
~Grettchen    03.11.2008 @20:51:04
~WILCZEWSKI    03.11.2008 @19:02:46
~aliceinwonderland    02.11.2008 @16:10:50
'duma i uprzedzenie'.?
nie oglądałam niestety ; )
_______
jestem żółwiem. :O
~ChiMai    28.10.2008 @20:38:34
Dzięki.
~PrzekrzyczeCisze    24.10.2008 @16:50:54
;]
_______
don't be a stranger.

~imallergictoyou    24.10.2008 @13:36:34
podoba mi się takie (;
ale czy mi sie znów wydaje, czy na zdjeciu jesteś ty? ^^
Poprzednia strona 1 2 3 4 5 6 ... 9 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt